niedziela, 28 czerwca 2015

LBA #1 #2

Na samym początku bardzo chciałam podziękować mojej kochanej Maggie, a także paulina patrycja za nominacje. Bardzo Wam za nie dziękuję z całego serca;).

Co to jest LBA to chyba każdy wie, ale gdyby ktoś zapomniał to tu jest przypomnienie:  "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
 
Acha zapomniałabym tutaj Macie ich blogi
 
No a teraz pytania:) :
 
 
  1.Co sądzisz o mojej twórczości? 
 
~Ummm... prawdę mówiąc to po raz pierwszy mam styczność z Twoim blogiem, więc nie mogę ocenić, ale w wolnej chwili wpadnę do Ciebie (pomimo wakacji i tak nie mam czasu na czytanie blogów nie mówiąc już o książkach:( )
 
  2.Czy masz jakieś uwagi co do moich blogów?
 
~No i wracamy się do podpunktu pierwszego. W tej chwili nie umiem nic na ten temat powiedzieć.
 
  3.Jaki jest twój ulubiony cytrus?
 
~Pomarańcza;)
 
  4.Jakie miejsce chciał/a byś odwiedzić w ciągu wakacji?
 
~Trochę tego jest
  1. Austria
  2. Australia
  3. UK
To tak ogólnie. W każdym z tych krajów chciałabym odwiedzić po kilka miast itd. poza tym chciałabym pojechać w nasze piękne Polskie(chyba powinnam napisać to z małej) Góry;)
 
  5.Czujesz to że są już wakacje?
 
~Nie licząc dzisiejszego i wczorajszego dnia to czuje je już od zeszłego czwartku. Dzisiaj ich nie czuje bo pada:(
 
  6.Jaka jest twoja ulubiona książka?
 
~Dużo by wymieniać gdybym pamiętała tytuły, ale że ja to ja i ciągle ich zapominam to mam za swoje
 
  7. Co cię zainspirowało do założenia bloga o takiej tematyce?
 
~Kocham fantastykę, a pomysł na bloga powstał... chyba ze snu. Ja mam dużo pokręconych snów na podstawie, których można by było napisać niejedną genialną książkę.
 
  8.Jakie jest twoje największe marzenie. 
 
~Takie naj naj to nie mogę powiedzieć, ale aktualnie jedno z największych to pójść na koncert 5SOS lub polecieć do Australii lub Austrii;)
 
   9.Czy twoim zdaniem mam szanse na wybicie się jako pisarka?
 
~Jeżeli na podstawie przeczytania niecałego rozdziału można wydać taką opinię to wg. mnie Masz duże szanse:)
 
  10.Jaka jest twoja ulubiona czekolada?
 
~Z orzechami;)
 
  11.Jaki smak lodów najbardziej lubisz?
 
~Wszystkie jakie są w lodziarni;)
 
 
 No a teraz od Maggie:
 Tak na wstępie zaznacze, że mam inne pytania niż pozostali;)
 Ma się te przywileje;)
 
 
  1.Dlaczego założyłaś bloga? Czym jest dla Ciebie?
 
~Trochę podobne pytanie do tego od pauliny patrycji, ale tylko trochę. Założyłam bloga trochę z nudów(mam na głowie bloga z opóźnieniami i mi się nudziło! nawet ja tego nie rozumiem) no a innym powodem było to, że początkowo stworzył mi się pomysł na napisanie normalnego opowiadania bez fantastyki, ale wiadomo nie udało mi się to, bo ja bez fantastyki nie umiem po prostu żyć. Bieżący pomysł chociaż powinnam chyba użyć słowa fabuła wzięła mi się z mojego snu(jak zawsze). Ten blog jest dla mnie odskoczą od rzeczywistości i poprzedniego/pierwszego bloga.
 
  2.Popatrz przed siebie i powiedz, co widzisz?
 
~Acha. Widzę laptopa a za nim zieloną tapetę na suficie(mam pokój na poddaszu)
 
  3.Kim chcesz zostać w przyszłości?
 
~Fryzjerem;) Piszę tylko dla przyjemności. Gdybym wydała książkę wątpię, by ktoś chciał ją przeczytać(pewnie sama bym tego nie zrobiła)
 
  4.Trzy rzeczy jakie zabierzesz na Bezludną Wyspę?
 
~Serio? Nie wybieram się na bezludną wyspę...
  1. łóżko- to, że będę na bezludnej wyspie nie znaczy, że mam się nie wyspać
  2. telefon z dostępem do internetu i słuchawkami- słuchawki, bo nie mogę żyć bez muzyki a internet by zamówić samolot łódź, bądź zawiadomić ludzi o pomoc, by mnie z niej zabrali;)
  3. jedzenie i picie- bez jedzenia ani rusz!
 
  5.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
 
~No i mnie zagiełaś. Nie umiem wybrać tylko jednej
to tylko kilka takich moich naj naj
 
   6.Jaki jest twój ulubiony bohater (książkowy, blogowy itd.) i dlaczego?
 
~Z blogowego to na pewno rodzeństwo Hiller no i chyba nie muszę wyjaśniać dlaczego;), a z książek to nie pamiętam niestety:(
 
   7.Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
 
~Prawdę mówiąc sama tego nie doświadczyłam, ale nieraz ją widziałam. Uważam, że w niektórych przypadkach taka przyjaźń istnieje.
 
   8.Czy odważyłabyś się podejść do nieznajomej osoby i zapytać ją: Lubisz banany?
 
~Jedynie w przypadku kiedy byłabym w nieswoim mieście;)
Tak jestem do takiego czegoś zdolna.
 
   9.Czy pocałowałabyś (w usta) znienawidzoną przez siebie osobę, by dostać w zamian milion złotych?
 
~Nie! Mam swoją godność i nie robię byle czego tylko dla pieniędzy. Jak mogę kogoś pocałować, jeśli go nienawidzę?
 
  10.Jak masz na drugie imię?
 
~Elżbieta tak jak moja kuzynka:) Chociaż sama wolę Elisabeth.
 
   11.Jakie według Ciebie są najładniejsze imiona żeńskie i męskie?
 
~To może zacznę od męskich, bo tak mi łatwiej
  • Michał
  • Adrian-nie wiem czemu, ale lubię to imię, chociaż moja mam uważa, że jest głupie
  • Nathan-pokochałam je od kiedy po raz pierwszy je ujrzałam dzięki Nathan Sykes
  • Marcin

No a teraz kobitki;)
  • Jessica-ciekawe czemu;)
  • Magdalena
  • Weronika
  • Viktoria-jakoś ładniej wygląda przez "V"
  • Amelia
  • Łucja
No i wymieniać bym tak mogła w nieskończoność, a przecież nie o to chodzi.


No i w końcu skończyłam pytania i zostało mi jedno z trudniejszych zadań czyli moje nominacje od razu mówię, że nie będzie ich 11:
  1. http://kazdy-ma-w-sobie-aniola-i-diabla.blogspot.com/
  2. http://kroniki-gold-feather.blogspot.com/
  3. http://forbidden-feeling-louistomlinson.blogspot.com/
  4. http://otherviki.blogspot.com/
  5. http://wyspa-wyrzutkow.blogspot.com/
  6. http://my-life-is-written-in-my-pen.blogspot.com/
To by było na tyle z mojego nominowania
    A teraz najtrudniejsze zadanie moje pytania. No to jedziem z tym koksem.
  1. Co jest twoją inspiracją/skąd czerpiesz wenę do pisania bloga?
  2. Gdybyś Wygrała jeden dzień z twoim idolem/ulubioną osobą z telewizji to kto to by był?
  3. Ile masz lat?
  4. Jakiej muzyki Słuchasz?
  5. Chciałabyś żeby w przyszłości twoje opowiadanie zostało spisane w formie książki?
  6. Czy według Ciebie moje opowiadanie (niekoniecznie to) mają jakiś sens? Proszę o szczerą odpowiedź .
  7. Przez jeden dzień możesz być dowolną osobą. Kim byś Była?
  8. Jaki jest Twój idealny/wymarzony facet? Wygląd i charakter
  9. Jak by wyglądały wakacje twoich marzeń?
  10. Ulubiony ciuch na wakacje?
  11. Masz jakieś fobie? Jak tak to jakie? Ja np. mam Aichmofobię(lęk do igieł). Nie musisz pisać mi medycznych nazw;)
No i to by było na tyle. W końcu wymęczyłam to i zdążyłam przed północą:).
Przy okazji tej nominacji um tych nominacji przypomniałam sobie, że na tamtym blogu mam zaległe dwie nominacje więc zapewne jutro je nadrobię

Buźka
Czarownica Jessi;) 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Loïc Nottet- Rhythm Inside mą miłością! ♥♡♥ Kooocham tę piosnkę i szczerze powiedziawszy: Uzależniłam się! Kocham ją z całego serducha! O taaak mocno! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ (...) ♥
    Haha! Też kocham imię Nathan! ♥
    No ciekawe, dlaczego rodzeństwo Hiller? xD
    Taaaa. U mnie też blog to ucieczka od rzeczywistości :D
    A ja bym przeczytała Twoją książkę! Zapomniałaś o mnie? Będę płakać... Chlip... xD
    Ja w przyjaźń damsko-męską wierzę! Sama jestem tego żywym przykładem! :D
    Najlepsze imiona męskie:
    • Dominik
    • Michał ,,Misiu’’
    • Wojtek
    • Kamil
    Najlepsze imiona żeńskie:
    • Madzia
    • Julka
    • Dominika
    • Sara
    • Pola
    A ja na drugie imię mam Ania ( jak moja młodsza kuzynka xD ) ^-^
    Hehe. Ja zapytałabym się kogoś: Lubisz banany? Gdybym tej osoby nie znała :D
    I nie dziękuj, bo zasłużyłaś! :D Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! :***
    Maggie




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale wiesz podziękować muszę tak z przyzwoitości jak nie chcesz bym to zrobiła od siebie.
      Ej ja o Tobie nie zapomniałam tylko wiesz ja lubię sobie tak ponarzekać i pourzalać nad sobą tak czasami
      To z kuzynkami mamy tak samo bo Ela też jest ode mnie młodsza
      Ja nie uwzględniłam Kamila? O nie czemu tego nie zrobiłam?he też zastanawiałam się nad Domnikiem, ale stwierdziłam, że przez kuzyna nie jest moim ulubionym
      O nie o Sarze też zapomniałam
      Co się za mną dzisiaj dzieje? To przez pogodę to na pewno przez pogodę
      Gdyby nie Ty to ja pewno bym już zginęła
      Dzięki Bogu los chciał byśmy się poznały :)
      Dobra ja spadam bo zaczynam coś bredzić tak mi się zdaje

      Buźka Czarownica Jessi;)

      Usuń
    2. Haha! Wiem, że o mnie nie zapomnisz ♥♥♥♥♥
      Heh. Ja też musiałam cofnąć się do swoich wcześniejszych nominacji, bo nie mogłam sobie przypomnieć, jakie to są moje ulubione imiona ( późno już. Zaraz idę spać, ale najpierw muszę skończyć słuchać moją ukochaną piosenkę, ale uzależniłam się od niej xD ).
      Haha! Z kuzynkami tak samo! :D
      Hm. A to czemu byś zginęła, gdyby mnie nie było? xD
      Ja też ogromnie ( tak z całego serducha! ♥♡♥ ) cieszę się, że Ciebie poznałam! ♥♥♥♥
      Też już idę lulać. Dobranoc! :***

      Usuń
  2. Leci kolejna nominacja xD Gratuluję! :D
    http://instant-fanfiction.blogspot.com/p/liebster-award.html
    ("Liebster Award 2#)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki
      ty to umiesz zdemotywować człowieka tym dracoś:) ale i tak to napiszę, ale nie wiem kiedy się pojawi, bo w tej nominacji na pewno nie. Poleci on osobno i tak będzie to specjalnie dla Ciebie i specjalie pofatyguje się by Cię poinformować;)

      Usuń