czwartek, 2 lipca 2015

LBA #3

No i mamy kolejną nominację tym razem od Mara♥ z bloga Instant no i można powiedzieć, że go polecam;) lubie być wrednym człowiekiem;) Wiadomo, że polecam Twojego bloga:)


Nie zabardzo chce mi się rozpisywać co to jest to całe LBA mówię skrótem, bo nie pamiętam pełnej nazwy;). Wytłumaczenie i zasady są napisane w poprzednich nominacjach(poprzedni post) bo jakoś nie chce mi się tego ponownie tego kopiować(ostatnim razem kopiowałam zasady od Maggie)<-leń


Dobra to teraz pytania od Mary♥:

1. Jaki kontynent, a w nim państwo, a w nim miasto chciałbyś odwiedzić najbardziej?
~A dobra idźmy na całość
Australia(kontynent)->Australia(państwo)->np. Sydney;)
2. Ulubiona bajka (w TV) z dzieciństwa to...?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to Tom&Jerry, ale były też Winx, Pokemony i tego typu seriale(wyniki wychowywania się ze starszą kuzynką i starszym kuzynem)

3. Co lubisz robić poza pisaniem?

Kocham tańczyć, "grać" na pianinie chociaż nie potrafię niczego zagrać prócz Ody Do Radości i pierwszej linijki z Czterech Pór Roku, słuchać muzyki, śpiewać chociaż tego też nie potrafię, spać i jeść;) no tak lubię też czytać i siedzieć bez sensu na komputerze i grać w głupie gry i spotykać się z kuzynką
4. Czy uważasz, że prawdziwa, szczera przyjaźń istnieje? Masz takiego przyjaciela?
Uważam, że taka przyjaźń istnieje, chociaż nie mam nikogo takiego
5. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Jak można kochać kogoś, jeśli się go nie zna? Głupie pytanie, pewnie, że nie. Możesz być zauroczona wyglądem lub kogoś zachowaniem, ale nie zakochana. Taka miłość to nie miłość, tylko zauroczenie. Fundamentem miłości jest zaufanie, a chyba nie ufasz pierwszej lepszej napotkanej na drodze osobie bo "Ci się spodobała i wiesz, że to jest to coś" Nie, nie do mnie z takim czymś prędzej do Maggie:)
6. Jaki jest Twój ulubiony film/serial?
Nie oglądam seriali:)
7. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Dużo wymieniać:) Nie pamiętam tytułów:)
8. Kim chcesz być w przyszłości?
Chciałabym być tancerką lub muzykiem(pianino^^), ale pierwsze to niemożliwe bo tańczyś to umiem tylko dla siebie, a grać nie umiem;(
Więc pozostaje mi tylko zostać fryzjerem;)
9. Lubisz czytać? Wolisz książki czy blogi?
Zależy od mojego nastroju;) chociaż na wakacje raczej wezmę książkę, bo z internetem będzie ciężko
10. Najprzystojniejszy gwiazdor?
Gdybyś powiedziała sportowiec lub muzyk to bym Ci powiedziała, ale tak to nie wiem
11. Ulubiona postać filmowa/książkowa. Z jakiego filmu/książki pochodzi?
Eeeeeeeee... eeeeeeee... O już wiem jest to bohaterka książek z serii "Aniołki", którą kiedyś czytałam miała na imię chyba Madelaine czy jakoś tak, ale wszyscy mówili na nią "Mel" NIE!!! Ona była Melanie no i była aniołem:)
*12. Napisz drabble*. Obojętnie na jaki temat.
Się robi, ale nie teraz. Obiecuję napiszę, ąle później. Słowo, Stworzę osobną zakładkę czy coś, ale Cię poinformuję. Na razie mam problem by napisać głupi rozdział nie mówiąc już o tym. To głupie 100 słów mnie ogranicza i stresuje
 
 
 
Moje pytania, bo tak będzie prościej:
  1. Co jest twoją inspiracją/skąd czerpiesz wenę do pisania bloga?
  2. Gdybyś Wygrała jeden dzień z twoim idolem/ulubioną osobą z telewizji to kto to by był?
  3. Ile masz lat?
  4. Jakiej muzyki Słuchasz?
  5. Chciałabyś żeby w przyszłości twoje opowiadanie zostało spisane w formie książki?
  6. Czy według Ciebie moje opowiadanie (niekoniecznie to) mają jakiś sens? Proszę o szczerą odpowiedź .
  7. Przez jeden dzień możesz być dowolną osobą. Kim byś Była?
  8. Jaki jest Twój idealny/wymarzony facet? Wygląd i charakter
  9. Jak by wyglądały wakacje twoich marzeń?
  10. Ulubiony ciuch na wakacje?
  11. Masz jakieś fobie? Jak tak to jakie? Ja np. mam Aichmofobię(lęk do igieł). Nie musisz pisać mi medycznych nazw;)
 
Nie będę potworem jak Mara i nie zadam tego dracoś,, chociaż fajnie było by popatrzeć jak inni się męczą
Nie martw się kochana następnym razem kiedy będę Cię nominować specjalnie dam do napisania twoje dracoś:)
 
 
Em... przydało by się kogoś nominować i obawiam się, że nie mam za bardzo kogo po ostatniej nominacji:/
http://nowy-swiat-andrei.blogspot.com/<- niestety zostałaś mi jak na razie tylko ty Maggie
 

No dobra to na tyle dracoś będzie kiedy indziej
To na razie Buźka
Czarownica Jessi;)



Tak na marginesie to tutaj jest moja stara nominacja sprzed kilku miesięcy na drugim blogu;)~>http://inmydreqams.blogspot.com/p/li.html

7 komentarzy:

  1. Hejo! Matko, masz to samo zdanie na temat tej "miłości od pierwszego wejrzenia" co ja hahahahahah xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie, na kolejny rozdział historii Petera! ;) Mam nadzieję, że wpadniesz i zostawisz swoją opinię w komentarzu :)
    http://tylko-na-ciebie.blogspot.com/
    Przepraszam za spam :c
    Pozdrawiam i miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana :*
    Zapraszam na bardzo późną dziewiątkę ;)
    http://my-life-is-written-in-my-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :*
    Zapraszam do mnie na 10 rozdział ;)
    http://my-life-is-written-in-my-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo kochana! :3
    Jej! Jak mogłam zapomnieć podziękować tutaj za nominację?! Już dawno odpowiedziałam... Więc dziękuję kochana z całego serducha! Przecież wiesz, jaka to dla mnie radość xD
    Haha! Też kiedyś oglądałam ,,Winx’’! A nawet z koleżanką się w to bawiłam ( zawsze udawałam tą... Bloom? Tak to się pisze? Mniejsza! Chodzi o tą Rudą! Pamiętam, jak z koleżanką wyciągałam do tej zabawy naszego kolegę! Zawsze się wkurzał, bo przez nas nie mógł pograć w piłkę xD )! Stare dzieje :D :D :D
    Taaa. Dlaczego wszyscy mówią, by iść do mnie, jeśli chodzi o miłość od pierwszego wejrzenia? xD No cóż... Wierzę w taką, ale to dlatego, że jestem romantyczką ( taa... ). Ale taka może istnieć. Czemu nie? ( tak, tak, gadanie xD ) :3
    Grasz na pianinie?! Ja kiedyś chcę nauczyć się grać właśnie na pianinie lub fortepianie! :D No wiesz... Kiedyś chciałam zostać piosenkarką, ale zdołałam dosłyszeć, że fałszuję xD
    Pozdrawiam cieplutko kochana i ślę buziaki!!!!! I czekam na nn na tym blogu, jak i na drugim ( Mój Adrian!!!!! ♥♥♥♥♥ )! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rozdziałem spróbuje się zrehabilitować przed kolejnym wyjazdem (wesele kuzyna), chem miłość... i teraz nie wiem co powiedzieć, wiem tylko tyle, że można się "od pierwszego wejrzenia" "przywiązać" do osoby, ale nie jestem jeszcze pewna czy jest to miłość. Tyle sprostowań jak na ten czas :)

      Usuń
  6. Hejka
    Zapraszam do mnie poprostukochamcie.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń