poniedziałek, 4 maja 2015

Hej:)

Można mnie kojarzyć z bloga In My Dreams. Dokładnie wczoraj w nocy wpadłam na można by powiedzieć, że "genialny" pomysł założenia nowego bloga. Tematyka dwóch stron luster będzie jednak inna niż moje pierwsze opowiadanie dzięki, któremu wybiłam się. Tam jest magia i wszystko co nadludzkie, a tu tego nie ma. No przynajmniej jak na razie nie mam tego w planach. Ten blog to jest jeden wielki spontan. Naprawdę, kiedy pojawił mi się pomysł, wzięłam zeszyt i zaczęłam pisać. Później kiedy stwierdziłam, że nadaje się to do wrzucenia do sieci zaczęłam myśleć nad nazwą(sama nie mam pojęcia czemu zdecydowałam się na taką), próbowałam nawet wymyślić fabułę... i do tej pory jej nie wymyśliłam... Pierwszy rozdział mam w planach dodać kiedy uporam się z siódmym rozdziałem i paroma zaległymi nominacjami na poprzednim blogu:).
Miejmy nadzieję, że pójdzie mi dość sprawnie zważywszy, że ni ten ani siódmy rozdział nie są ukończone.
Hope You Enjoy!;)



Wasza Czarownica Jessi;)

8 komentarzy:

  1. Hejo! :3
    Ja tylko czekam na rozdział nr. 1!!!! :D
    Potopu weny twórczej życzę! Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki! :***
    PS A szablon cudny! ♡ :*
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Tak jak Madzia czekam na rozdział.
    Hehe. Skąd ja znam tą spontaniczność... *wzdech* ja też się nie zastanaiam nad fabułą, nieważne, czy to opowiadanie czy powieść... Wszystko przychodzi samo :)
    Pozdrowionka i weny i pa!
    Dravelia DSE

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Dla mnie to możesz mieć i kilkanaście blogów i tak każdego Twojego będę czytać :D Już nie mogę się doczekać rozdziału! :)
    Pozdrawiam :**
    Juliet

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję;))) Wasze komentarze są bardzo motywujące:)
    Dobra bo czas mnie goni a mam jeszcze 16 kartek do przepisania... i najpewniej rozdział podzielę na pół:/, nieważne chciałam wam bardzo podziękować za komentarze;)
    Czarownica;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!
    Wpadłam tu z linka z Twojego profilu, z komentarza u Maggie. :)
    Ogólnie będę czekać na pierwszy rozdział i dopiero wtedy się wypowiem... Bo jak inaczej? D:
    W każdym razie obserwuje, bo potem jeszcze zapomnę na smierć o mojej obietnicy. ;)
    !Ala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam miło, że wpadłaś;)
      Mam nadzieję, że nie będziesz musiała zbyt długo czekać na rozdział;)
      Czarownica;)

      Usuń
  6. Hej hej hej hej hej!!!
    Dziękuję za przemiły komentarz tutaj --> http://lost-in-their-own-feelings.blogspot.com/
    Trafiłaś akurat na zawieszenie, ale właśnie ja też zaczęłam nowego bloga!! :D
    Piąteczka!
    Nie czytała twoich wcześniejszych blogów :c Ale tego będę! :D czekam więc na rozdział 1 i zapraszam tutaj:
    Blogger --> http://instant-fanfiction.blogspot.com/
    Wattpad --> http://www.wattpad.com/story/39877785-instant-harry-styles
    Tylko prolog!
    Pozdrawiam, życzę wenyy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam więc na pierwszy rozdzial:)

    OdpowiedzUsuń